Klachtenregeling
Overal waar gewerkt wordt, zijn weleens misverstanden en worden fouten gemaakt. Dat is ook op onze school niet anders. We doen ons best om zo’n sfeer te creëren dat het bespreken van vervelende gebeurtenissen en fouten mogelijk is en dat snel een oplossing gevonden wordt die voor alle betrokkenen acceptabel is. In voorkomende gevallen vragen wij u altijd eerst te overleggen met de leerkracht van uw kind of met de persoon in kwestie om het probleem op te lossen of eventueel te herstellen. Als dit niet lukt, dan kunt u contact opnemen met de schoolleiding.
Mocht dit ook niet lukken en u wilt u een klacht indienen, dan kan u hierover contact opnemen met de contactpersoon van de school. Zij kan u informeren over de te nemen stappen. U kunt ook zonder overleg met de contactpersoon tot het besluit komen, om een klacht in te dienen.
De contactpersoon van onze school is Karen Bloemendaal. Zij is op school en telefonisch te bereiken op telefoonnummer: 0299-673396.
De volledige klachtenregeling van de ISOB kunt u hier lezen.
.